joi, 24 noiembrie 2016

Întărirea rinichilor, Dragonii – Qigong


Tehnica aceasta, pe lângă întărirea energetică a rinichilor, crește și forța gândurilor și a imaginației.
Această formă de Qi Gong mobilizează și întărește energia originală adăpostită în rinichi. Secvența completă formează o energie puternică, care dezvoltă rezistența și imunitatea organismului. 


Şezând pe scaun, corpul relaxat, respirția naturală, picioarele depărtate la o distanţă egală cu lăţimea umerilor şi talpile pe sol, vârful limbii în cerul gurii, fruntea este destinsă, pe faţă apare un uşor surâs, ochii sunt închişi, palmele aşezate în dreptul abdomenului inferior, palmele una peste alta lipite de abdomen, bărbații țin palma stângă sub dreapta, femeile invers. Relaxați-vă.
Inspirați întreaga energie adevărată a Universului prin Mingmen, până în zona ombilicului, fără să iasă din corp. Pe expirație energia se întoarce în zona Mingmen și rinichi umplându-i de energie, fără să iasă din corp. Mingmen este zona aflată la mijlocul distanței dintre cei doi rinichi.
După un timp, treceți la următorul pas.
Contemplați zona Mingmen, cultivând energia aici, 15 minute.

Apoi, vizualizați că în această zonă apare o lumină care se transformă într-o perlă strălucitoare. Imaginați-vă că rinichiul stâng se transformă într-un dragon galben, iar cel drept într-un dragon albastru.
Acești dragoni, ca într-o luptă pentru perlă (fără să o ia) se mișcă în sus și în jos, stânga-dreapta, în față și în spate.
După ce apare o căldură puternică în această zonă, nu vă mai gândiți la imaginea dragonilor și coborâți căldura la baza coloanei vertebrale.
Apoi, pe inspirație ridicați rinichii, contractând în sus, zona organelor genitale și a perineului, zona Huiyin. Pe expirație relaxați contractura. Faceți de 20 de ori această acțiune de contractare-relaxare.
Masați zona rinichilor și a oaselor bazinului.
Efectuați Forma de încheiere: Deschideţi uşor-uşor ochii, frecaţi palmele până se încălzesc, masaţi faţa (spuneţi: faţa mea e din ce în ce mai tânără, netedă, catifelată), zona părului, bateţi uşor capul având palmele relaxate. Masaţi ceafa, urechile, zona umerilor, rotiţi capul, băteţi părţile laterale ale trunchiului, zona rinichilor şi picioarele pe toate părțile.
Ridicați-vă în picioare, aplecați-vă ușor în față și în jos pentru relaxarea coloanei vertebrale. 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu